mandag den 12. august 2013

Tilmelding lukket

Så er  tilmelding til deltagelse i efterårets arrangementer afsluttet og vi har tilstrækkeligt mange, der ønsker at deltage i Lagkage turneringen, til at vi kan tilmelde to 3-mands hold. Da det altid er rart med nogle udskiftere, er der plads til en enkelt eller to mere, hvis nogen ikke fik tilmeldt sig i tide.

Til gengæld er der 12 tilmeldte til DGI turneringen. Dette er det samme antal som sidst og vi fik da en lille kindhest af turneringsledelsen, da der kun må deltage 8 på et hold. Dog synes jeg at vi er for få til at lave to deltagene hold, så vi tilmelder ét hold igen og hvis vi ikke kan få (eller købe os til) 12 medaljer, bruger vi vores egne reserve-medaljer, der blev indkøbt i foråret.
Dette betyder dog også, at det er mere end almindeligt svært at knibe flere på holdet :-/

Jeg glæder mig til at se alle, der er vendt tilbage fra ferie på onsdag, så vi kan sparke efterårssæsonen i gang.

2 kommentarer :

  1. Er jeg den eneste der er lidt i chock over at lagkageturneringen er fra kl. 09:00 - 19:00 Jeg tror ærlig talt ikke at Mattis kan holdes til ilden så længe? Er der ikke et program?

    Hilsen en total uerfaren fodboldmor :-)

    SvarSlet
  2. Bare rolig, vi udsætter ikke purkene for 10 timers aktivitet. Vi har netop fået lidt af programmet :-)

    SvarSlet