tirsdag den 26. august 2014

Nyt tøj fra vores sponsor!

Det føles som en uendelighed, men i dag kunne jeg omsider hente vores nye tøj, der primært er sponseret af Hillerød Kræmmermarked, sekundært i samarbejde med Sport Direct og Hummel.


Nu mangler vi bare nogle drenge inden i og en grøn fodboldbane i baggrunden, så jeg tager naturligvis det nye tøj med til træningen i morgen!

Lagkageturnering

Jeg har også i dag modtaget vores 5-mands kamp program til Lagkageturneringen på lørdag.
Det var med forventningen om en hård weekend jeg åbnede det, men vi er så heldige at starte sent og da der kun er fem hold tilmeldt, skal vi spille fire ordinære kampe samt semifinale og finale, hvis vi har rigtig gode ben. Det betyder at vi spiller første kamp kl. 11.00 og slutter ca. kl. 13.40.
Hver kamp spilles som 1 x 10 minutter og Frederiksværk Fodbold Klub stiller dommere til rådighed, hvilket giver os mere ro til at koncentrere os om vores spillere.

Ligesom sidste år er der lagkage og sodavand til alle bagefter og jeg har også fået bekræftet, at der er medaljer til ALLE spillere i vores rækker

Programmet for vores lille 3-mands hold skulle være på plads i morgen.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar