tirsdag den 2. september 2014

Nyt om DGI stævne d. 14. september

På søndag d. 14. september skulle vi oprindeligt have afholdt det næste DGI stævne på vores egne baner, men da minimum Bo og jeg er fraværende den dag, arbejder jeg for at vi kan bytte stævnedato med Jægerspris IK. Dette ser umiddelbart ud til at kunne lykkedes, men det skal også lige igennem DGI, før vi har en endelig aftale.

Uanset hvem der afholder dette stævne, får vi brug for ekstra kræfter til at få dem transporteret samt hjælpe drengene igennem dagen. Jeg har to, måske tre, drenge der får brug for et lift. Bo har muligvis én, der skal med og så har vi yderligere én til, der har brug for et lift. Jeg vil forsøge at koordinere det så snart vi har fået endelig besked fra DGI.

Og hvis man er nysgerrig, kan jeg fortælle at resultaterne for første stævne er opgjort og vi ligger på en flot anden plads!

1 kommentar :

  1. min kone Linda køre denne gang, så Magnus skal ikke ha køre lejlighed og Linda kan godt have en enkelt spiller med extra hvis der er brug for det. Vh Bo

    SvarSlet