onsdag den 10. december 2014

Tillykke!

Først og fremmest et stort tak til alle for det store fremmøde til vores afslutning i dag. Det er første gang nogensinde, at vores hold har taget alle borde og stole i brug i klubbens lokaler.

Jeg vil også ønske et stort tillykke til Rasmus, der vandt Fighterpokalen for efterårssæsonen. Han udmærker sig ved at kunne lytte og følge anvisninger og gode råd til spillet, samtidigt med at han spiller med respekt for sine kammerater og modstandere. Og dette oven i købet med stor ildhu - han kan faktisk være svær at holde væk fra banen.

Også et stort tillykke til Tobias, der blev Årets Favorit 2014, udelukkende valgt af hans medspillere. Jeg fik ikke nævnt det ved pokaloverrækkelsen, men Tobias fik tre gange så mange stemmer som dem efter ham. Der var derfor stor enighed om at han er årets favorit og jeg tror det er fordi han er rigtigt god til fodbold samtidigt med at han er en god holdkammerat, der ikke overfuser andre hvis de klokker lidt i det.



Fælles for Rasmus og Tobias gælder det, at alle andre spillere kan lære meget af at observere deres adfærd under træning og kampe. Det gælder både deres evne til at tænke på holdet som helhed og uselvisk spille til andre, men også til deres tekniske formåen og evnen til at overskue spillet.

Til sidst også et stort tillykke til vores fem medaljevindere, der holdt stand til samtlige udekampe hen over sommer og efterår.

Det har været mig en stor fornøjelse at overrække diplomer, medaljer og pokaler i dag. Både fordi jeg gerne vil belønne alle for deres indsats, men også fordi jeg gerne vil motivere og drive dem lidt længere frem for hver sæson der går. Lad os se om det virker.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar