onsdag den 26. juni 2013

Tak for en fantastisk forårssæson

Og tak for en sæsonafslutning der var vældig hyggelig og blev holdt i god ro og orden

Er der nogen der savner en drikkedunk efter vores lille afslutning?

Jeg har snakket med flere forældre, der er lige så forbløffede som jeg, over hvordan vores drenge er kommet efter det, at spille fodbold. De generte og næste blanke drenge er så små begyndt forvandlingen til deciderede fodboldspillere!

Vi satser på, at efterårssæsonen bliver ligeså lærerig for os alle og jeg kan da igen reklamere for afstemningen om vi skal deltage i Lagkagestævnet og/eller DGI's efterårsturnering fra august til november. Der er stadig god tid til at afgive sin stemme, men den er værdsat!


Hen over sommeren har jeg tænkt mig at lave en ekstra side her på bloggen, der hedder Aktuelt. Her samler jeg links til stævner, specialtilbud fra Sportigan, snarlige begivenheder etc. Det vil gøre det nemmere for alle at se, hvad man skal forberede sig på i de kommende 4-5 uger. Og jeg vil da nok heller ikke kunne lade være med at lægge en opdatering eller to op...


Til sidst et stort tak for erkendtligheden. Jeg er meget glad for at vide, at vi faktisk gør en forskel og at alle er glade for det lille fodbold- og sammenhold vi har fået. Nu er jeg tanket op til den kommende efterårssæson, så lad os se hvad den byder os!

Indtil videre, god sommer til jer alle, vi ses til efterårssæsonen med start d. 14. august.


Ingen kommentarer :

Send en kommentar